Nuotolinis vietos valdymas (IoT šliuzai)
Nuotolinio svetainių valdymo arba nuotolinio vietos valdymo koncepcija apima sprendimus, kurie naudojami duomenų centruose visame pasaulyje. Ši koncepcija apima visas pagrindines funkcijas kompaktiška ir ekonomiška forma. Šie sprendimai garantuoja nuosekliąją prieigą, IT aplinkų stebėjimą ir IoT integraciją.
Paskirstytos aplinkos valdymas
Išorinis valdymas paskirstytoje IT aplinkoje sumažina vadinamąjį MTTR (vidutinio remonto laiko) koeficientą.
Vykstantis skaitmenizavimo procesas, daiktų internetas ir didėjanti įrenginių decentralizacija IT skyriams kelia visiškai naujus iššūkius. Be kita ko, tampa būtina valdyti paskirstytas tinklo aplinkas nutolusiuose biuruose, gamybos patalpose ir privačiuose debesyse, kad būtų užtikrintas nuolatinis ryšys ir išvengta išlaidų, susijusių su tinklo gedimais. Dažniausiai tai atliekama centralizuotai, iš serverio patalpos, esančios įmonės būstinėje. Tačiau problema yra ta, kad jei sugenda pagrindinis (in-band) tinklas arba nutrūksta interneto ryšys, nėra nuotolinio valdymo pulto. Norint nustatyti problemą, paprastai reikia apsilankyti technikui, kuris tik vietoje gali nustatyti, kokių veiksmų reikia imtis (pvz., kurias dalis reikia pakeisti). Alternatyva yra išorinis valdymas, suteikiantis prieigą prie IT įrangos bet kuriuo metu, nepriklausomai nuo vietinio tinklo funkcionalumo ir jungiamumo.
Pagrindinio tinklo gedimas – ką daryti, kai sugenda vidiniai įrankiai?
Dėl vieno aparatūros gedimo darbas gali trukdyti net kelioms dienoms. Esant tokiai situacijai, į vietą siunčiamas technikas, kuris kartais sugeba išspręsti problemą per kelias minutes, pavyzdžiui, iš naujo paleisdamas įrenginį. Žinoma, kartais problema yra sudėtingesnė, o remontas reikalauja daugiau laiko ir pastangų. Bet kuriuo atveju kelionė į gedimo vietą yra susijusi su laiko švaistymu tiek IT paslaugų technikui, tiek darbuotojams, kurie neturi prieigos prie pagrindinių sistemų ir negali atlikti savo pareigų.
Taigi nesunku suprasti, kodėl išorinis valdymas yra toks patrauklus sprendimas paskirstyto tinklo administratoriams. Tai suteikia jiems galimybę valdyti visus infrastruktūros komponentus – net kai sugenda juostos įrankiai.
Išoriniai sprendimai su perjungimu
Principas paprastas: tinklo įrenginiai turi nuosekliuosius prievadus. Administratoriai gali juos pasiekti nepriklausomai nuo pagrindinio tinklo, kad patikrintų įrenginio būseną. Kai kurioms išplėstinėms valdymo funkcijoms (pvz., programinės aparatinės įrangos naujinimams) įrenginio prievadai netgi yra vienintelis būdas jas pasiekti. Jei įrenginys nustoja reaguoti, administratoriai gali atlikti „kietąjį atstatymą“ (tiesiog atjunkite maitinimą).
Nejuostinis valdymas leidžia nuotoliniu būdu valdyti ir aptarnauti komponentus, tokius kaip serveriai, WAN įrenginiai, tinklo įranga ir maitinimo šaltiniai, ir taisyti susijusias problemas. Išoriniai sprendimai naudoja perjungimą, kad susisiektų su administratoriaus konsole, jei nutrūktų ryšys. Paprastai tai yra didelės spartos 4G LTE arba 3G korinis ryšys. Vietose, kur belaidis ryšys yra problemiškas, galima naudoti šiek tiek lėtesnį modemo ryšį.
Automatinis stebėjimas ir trikčių šalinimas užtikrina veiklos tęstinumą.
Išorinis valdymas praverčia ne tik staigaus gedimo atveju, bet ir atliekant kasdienes operacijas. Visos problemos automatiškai aptinkamos ir išsprendžiamos, kol joms sutrinka vietinio tinklo srautas. Šiuolaikiniuose sprendimuose įdiegta automatinio reagavimo sistema, kuri reaguoja į tinklo gedimus, teikia diagnostikos ir taisymo patarimus dažnai pasitaikančioms problemoms spręsti.
Tai leidžia visiškai automatizuoti paprastas užduotis – pavyzdžiui, aptikti nekontaktinį maršruto parinktuvą, pranešti administratoriui SMS arba el. paštu ir perkrauti įrenginį.
Stovaris siūlo išmaniuosius tinklo valdymo sprendimus iš Opengear. Šie sprendimai suteikia IT administratoriams galimybę naudoti patikimus ir visada pasiekiamus 3G ir 4G LTE ryšius, o ne tradicinius laidinius modemus. Ši funkcija leidžia (visoms komandoms, dirbančioms toje pačioje organizacijoje) nuotoliniu būdu valdyti ir prižiūrėti jungiklius, maršrutizatorius ir kitus galinius taškus. Tokiu būdu net nedidelė IT administratorių grupė gali užtikrinti tinkamą bet kokio skaičiaus svarbiausių galinių taškų veikimą bet kuriuo metu.
Kontaktinis asmuo:
Przemysław Prochera
Business Development Manager
+48 668 157 173
p.prochera@stovaris.pl