Select Page
Susisiekimo forma
Jei jus domina mūsų pasiūlymas, naudokite žemiau esančią formą ir užduokite klausimą mūsų specialistui.

Dokumentų ir didelio formato skaitytuvo paslauga

– Fujitsu, Panasonic ir Graphtec prekės ženklai

Nuo 1987 m. Lenkijos IT rinkoje nuolat veikianti įmonė Stovaris turi daug žinomų ir vertinamų pasaulio gamintojų platintojų. Daugiau nei 30 metų stipriname savo pozicijas ir plečiame paslaugų, susijusių su dokumentų skaitmeninimo įrenginiais, portfelį. Šiuo metu mūsų pasiūloje yra tokių prekių ženklų kaip Fujitsu, Panasonic ar Graphtec sprendimai. Mūsų specialistai ir inžinieriai, dalyvaudami daugelyje serviso mokymų, prisidėjo prie to, kad Stovaris įgytų minėtų prekinių ženklų įgaliotojo serviso partnerio statusą. Patirtis ir kvalifikacija leidžia teikti aukšto lygio paslaugas. Taigi mes galime padėti savo partneriams teikti visą paslaugų spektrą (garantinis ir pogarantinis).

GARANTIJA – savo klientams ir verslo partneriams siūlome galimybę pratęsti garantinį laikotarpį tiek naujiems skaitytuvams, tiek įrenginiams, kuriems pasibaigė standartinė gamintojo garantija. Taigi vartotojai turi galimybę pratęsti garantinį laikotarpį iki 7 metų, skaičiuojant nuo įrenginio įsigijimo momento. Garantijos apimtį ir sąlygas deriname pagal individualius kliento poreikius.

APTARNAVIMAS – be pratęstos „Stovaris“ garantijos, mūsų klientai turi galimybę įsigyti įvairių tipų paslaugų paketus: NBD (Next Business Day), ty darbinės įrangos remontas ar keitimas kitą darbo dieną, skaičiuojant nuo pranešimo apie gedimą dienos. ; On-Site – tai paslaugų paketas, garantuojantis remontą vietoje.
„Stovaris Service“ dėka aptarnaujame ir kitus, nestandartinius poreikius, pvz. eksploatacinės medžiagos įskaičiuotos į pakuotės kainą.

PRIEŽIŪRA – ši paslauga leidžia palaikyti gerą įrangos techninę būklę. Tai tiesiogiai reiškia, kad išvengiama nereikalingų prastovų ir atitinkamai sumažinami su tuo susiję finansiniai nuostoliai.

Kaip ilgalaikis dokumentų skaitmeninimo įrangos platintojas ir aptarnavimo partneris, siūlome profesionalias konsultacijas ir techninę pagalbą. Kiekvienam klientui parenkame tinkamiausią priežiūros programą, kad būtų užtikrintas didžiausias pasitenkinimas mūsų parduodamais produktais.
PAKUOTĖ: Garantija
  1. Skaitytuvas bus suremontuotas servise per 14 (keturiolika) darbo dienų, skaičiuojant nuo pristatymo į servisą momento. Jei per 14 (keturiolika) darbo dienų įrenginio nėra galimybės suremontuoti, klientui serviso lėšomis bus pristatytas pakaitinis įrenginys, kurio parametrai ne prastesni už įrangą.
  2. Techninė pagalba telefonu ir el. paštu serviso darbo valandomis, t. y. pirmadieniais – penktadieniais 9:00 – 17:00 (išskyrus įstatymų nustatytas šventes).
  3. Garantija taikoma visoms skaitytuvo dalims, išskyrus dalis, kurios natūraliai susidėvi (eksploatacinės ir konstrukcinės dalys) ir tas, kurios atsirado dėl netinkamo įrenginio naudojimo.
  4. Garantinis laikotarpis, priklausomai nuo pasirinktos pakuotės, trunka nuo 1 (žodžiais: vieni) iki 7 (žodžiais: septynerių) metų.
  5. Apie visus defektus, kuriems taikomas garantinis paketas, reikia pranešti naudojant elektroninę formą. Formą rasite svetainėje: https://stovaris.pl/en/partnerzy/zgloszenie-rma/. Teisingai užpildžius prašymą, bus suteiktas individualus prašymo numeris. Prašymai gauti po 14:00 val. bus užregistruota kitą darbo dieną.
PAKUOTĖ: garantija vietoje
  1. Skaitytuvas pataisomas per 14 (žodžiais: keturiolika) darbo dienų nuo to momento, kai technikas patvirtina gedimą.
  2. Įrenginio remontas vyksta jo montavimo vietoje – Kliento patalpose.
  3. Jeigu įrenginio neįmanoma suremontuoti montavimo vietoje (Užsakovo patalpose), serviso centras įsipareigoja Klientui pateikti pakaitinį įrenginį, kurio parametrai ne prastesni nei remontuojamos įrangos.
  4. Techninė pagalba telefonu ir el. paštu serviso darbo valandomis, t. y. pirmadieniais – penktadieniais 9:00 – 17:00 (išskyrus įstatymų nustatytas šventes).
  5. Garantija taikoma visoms skaitytuvo dalims, išskyrus dalis, kurios natūraliai susidėvi (eksploatacinės ir konstrukcinės dalys) ir tas, kurios atsirado dėl netinkamo įrenginio naudojimo.
  6. Garantinis laikotarpis, priklausomai nuo pasirinktos pakuotės, trunka nuo 1 (žodžiais: vieni) iki 7 (žodžiais: septynerių) metų.
  7. Apie visus defektus, kuriems taikomas garantinis paketas, reikia pranešti naudojant elektroninę formą. Formą rasite svetainėje: https://stovaris.pl/en/partnerzy/zgloszenie-rma/. Teisingai užpildžius prašymą, bus suteiktas individualus prašymo numeris. Prašymai gauti po 14:00 val. bus užregistruota kitą darbo dieną.
PAKUOTĖ: garantija vietoje + NBD
  1. Skaitytuvas suremontuojamas per 2 (žodžiais: dvi) darbo dienas, skaičiuojant nuo to momento, kai technikas patvirtina gedimą.
  2. Įrenginio remontas vyksta jo montavimo vietoje – Kliento patalpose.
  3. Jeigu įrenginio neįmanoma suremontuoti montavimo vietoje (Užsakovo patalpose), serviso centras įsipareigoja Klientui pateikti pakaitinį įrenginį, kurio parametrai ne prastesni nei remontuojamos įrangos.
  4. Techninė pagalba telefonu ir el. paštu serviso darbo valandomis, t. y. pirmadieniais – penktadieniais 9:00 – 17:00 (išskyrus įstatymų nustatytas šventes).
  5. Garantija taikoma visoms skaitytuvo dalims, išskyrus dalis, kurios natūraliai susidėvi (eksploatacinės ir konstrukcinės dalys) ir tas, kurios atsirado dėl netinkamo įrenginio naudojimo.
  6. Garantinis laikotarpis, priklausomai nuo pasirinktos pakuotės, trunka nuo 1 (žodžiais: vieni) iki 7 (žodžiais: septynerių) metų.
  7. Apie visus defektus, kuriems taikomas garantinis paketas, reikia pranešti naudojant elektroninę formą. Formą rasite svetainėje: https://stovaris.pl/en/partnerzy/zgloszenie-rma/. Teisingai užpildžius formą, bus suteiktas individualus prašymo numeris ir per 4 darbo valandas nuo paraiškos užpildymo technikas susisieks su klientu, kad patvirtintų gedimą. Prašymai, gauti po 14 val. bus užregistruota kitą darbo dieną.
PAKUOTĖ: Keisti NBD garantiją
  1. Į šį paketą įeina pakaitinio skaitytuvo pristatymas klientui kitą dieną po defekto patvirtinimo su klientu.
  2. Įrenginio remontas vyksta paslaugų teikėjo buveinėje.
  3. Transporto išlaidas į abi puses padengia garantas.
  4. Pakaitinis skaitytuvas pristatomas originalioje pakuotėje, o klientas turi supakuoti sugedusį skaitytuvą į šią pakuotę, kad grąžintų jį į aptarnavimo centrą.
  5. Techninė pagalba telefonu ir el. paštu serviso darbo valandomis, t. y. pirmadieniais – penktadieniais 9:00 – 17:00 (išskyrus įstatymų nustatytas šventes).
  6. Garantija taikoma visoms skaitytuvo dalims, išskyrus dalis, kurios natūraliai susidėvi (eksploatacinės ir konstrukcinės dalys) ir tas, kurios atsirado dėl netinkamo įrenginio naudojimo.
  7. Garantinis laikotarpis, priklausomai nuo pasirinktos pakuotės, trunka nuo 1 (žodžiais: vieni) iki 7 (žodžiais: septynerių) metų.
  8. Apie visus defektus, kuriems taikomas garantinis paketas, reikia pranešti naudojant elektroninę formą. Formą rasite svetainėje: https://stovaris.pl/en/partnerzy/zgloszenie-rma/. Teisingai užpildžius formą, bus suteiktas individualus prašymo numeris ir per 4 darbo valandas nuo paraiškos užpildymo technikas susisieks su klientu, kad patvirtintų gedimą. Prašymai, gauti po 14 val. bus užregistruota kitą darbo dieną.
PAKUOTĖ: Patikros / Patikros vietoje
  1. Kaip paketo dalį, klientas turi teisę prašyti nemokamos skaitytuvo patikros (patikrų skaičius per metus priklauso nuo galutinio kliento nupirkto skaičiaus ir jo individualių poreikių). Skaitytuvo patikrinimas bus atliktas perkamo paketo galiojimo laikotarpiu paslaugų centre arba kliento vietoje, priklausomai nuo pakuotės versijos, per 14 (žodžiais: keturiolika) darbo dienų, skaičiuojant nuo to momento, kai klientas apie tai praneša. poreikis. Pranešimas apie aptarnavimą turi būti pateiktas elektroniniu būdu, naudojant formą, esančią svetainėje: https://stovaris.pl/en/partnerzy/zgloszenie-rma. Teisingai užpildžius paraišką, bus suteiktas individualus prašymo numeris.
  2. Patikrinimas apims skaitytuvo vidaus valymą ir priežiūrą, kad būtų pašalinti pašaliniai elementai, patekę į įrenginio vidų normaliai eksploatuojant ir naudojant įrenginį. Serviso kapitalinis remontas taip pat apims mašinos tinkamo veikimo patikrinimą, kalibravimą (jei reikia) ir eksploatacinių medžiagų keitimą (medžiagas reikia įkrauti atskirai, pagal atskirą kainą).
PAKUOTĖ: Eksploatacinės medžiagos
  • Šis paketas suteikia klientui eksploatacines medžiagas skaitytuvui nuo 1 iki 7 metų arba nurodytą skaičių nuskaitytų dokumentų. Šios pakuotės atveju aptarnavimas vietoje apskaičiuojamas individualiai, o eksploatacinių medžiagų rinkiniai pristatomi ir prižiūrimi pagal gamintojo rekomendacijas.

Kontaktinis asmuo:

Michał Gardocki

Pre-Sales Engineer
+48 502 447 112
m.gardocki@stovaris.pl

Sylwester Pytkowski

Pre-Sales Engineer
+48 507 015 459
s.pytkowski@stovaris.pl