RMA pranešimas apie remontą
Prekės trūkumo atveju skundas turi būti paduodamas tokia tvarka:
- Patikrinkite, kur galite pateikti pretenziją dėl tam tikro produkto. Šią informaciją galite rasti dokumente Garantijos ir pretenzijų laikotarpių lentelė („Stovaris“ arba gamintojo įgaliotame aptarnavimo centre). Kai lentelėje Stovaris nurodytas kaip aptarnavimo vieta, eikite į 2 punktą.
Užpildykite paraišką naudodami aukščiau esančiame meniu esančią formą.
Kai jūsų užklausa bus patvirtinta, atsiųsime jums el. laišką su užklausos numeriu. Produktai, siunčiami atgal į Stovaris, turi būti tinkamai apsaugoti, geriausia naudoti originalią gamintojo pakuotę.
Pastabos:
- Pranešimas galioja dvi savaites po teigiamo jo patvirtinimo! Jei prietaisas, apie kurį pranešta, per šį laikotarpį nebus pristatytas tarnybai, jis turės būti išsiųstas dar kartą.
- Tinkamai apsaugokite įrenginį transportavimo metu. Geriausia naudoti originalią pakuotę su įdarais. Prietaisas turi būti pritvirtintas taip, kad jis nejudėtų pats ir būtų atskirtas nuo pakuotės sienelių minkštais užpildais. Esant sunkesniems prietaisams, rekomenduojame pakuotę padėti ant transportavimo padėklo ir pritvirtinti apsauginėmis juostomis.
Pristatymo adresas:
Stovaris Sp. z o.o. – Aptarnavimas
18 Staniewicka g. lok. 19
03-310 Varšuva, LENKIJA
telefonas X: +48 222 484 001
Pažymėkite pakuotę RMA numeriu. Be šio numerio paketai į Paslaugą nepriimami.
Aptarnaujame gaminius, kuriems netaikoma mūsų garantija ar garantija. Norėdami juos pataisyti, turite užpildyti pretenzijos formą.
Kontaktinis asmuo:
Sylwester Pytkowski
Pre-Sales Engineer
+48 507 015 459
s.pytkowski@stovaris.pl
Łukasz Słupski
Pre-Sales Engineer
=+48 723 941 484
l.slupski@stovaris.pl