IT Service Management (ITSM)
IT paslaugų valdymo sistemos (ITSM) leidžia taikyti specifinį į procesą orientuotą požiūrį į įmonės IT valdymą. ITSM komandos turėtų gauti reikiamą informaciją iš kitų įrankių, kad galėtų greitai orientuotis ir spręsti problemas. Šios sistemos suteikia integravimo ir kūrimo galimybes norint gauti reikiamą informaciją ir prisijungti prie kitų įrankių. Jie greitai sukuria naujas vartotojo sąsajas, valdymo pultus, verslo taisykles ir kitus objektus, kad būtų galima lengvai modifikuoti standartinius įrankius ir pridėti naujų funkcijų. Jie taip pat padeda paversti IT skyrius į paslaugų grupes, siūlančias lanksčias, patikimas ir aukštos kokybės IT paslaugas. Kartu jie leidžia pasiekti maksimalios naudos iš investicijų į IT skyrius. Apibendrinant galima teigti, kad ITSM sistemos padeda planuoti, kurti, teikti ir nuolat gerinti IT paslaugų kokybę.
Mūsų pasiūlymas šioms sistemoms yra pagrįstas Ivanti Neurons sprendimu, o pagrindiniai moduliai yra šie:
Ivanti Neurons for ITSM programinė įranga yra įperkamiausias, lankstiausias ir išsamiausias debesyje optimizuotas ITSM sprendimas rinkoje. Tai įgalina automatizavimą ir darbo eigą, pašalindama brangius rankinius procesus. „Ivanti Neurons for ITSM“ sprendimas yra sistema, skirta lengvai keisti mastelį ir tinkinti, kad atitiktų verslo poreikius. Tai puikus pasirinkimas nesvarbu, ar jums reikia pagalbos tarnybos – aptarnavimo tarnybos sprendimo, ar diegti pažangesnius ir ITIL suderinamus paslaugų valdymo procesus. Sprendimas yra optimizuotas debesims, lanksčiausias ir išsamiausias ITSM sprendimas rinkoje. Jame yra automatizuotos darbo eigos, kurios pašalina brangius rankinius procesus, todėl supaprastinamos verslo operacijos, pagerėjo atitiktis ir saugumas.
Ši produktų grupė yra pagrįsta įmonės sprendimais:
Kontaktinis asmuo:
Jakub Bala
Product Manager
+48 609 807 177
j.bala@stovaris.pl
Marcin Cichecki
Business Unit Director
+48 222 484 000
m.cichecki@stovaris.pl