Select Page
Susisiekimo forma
Jei jus domina mūsų pasiūlymas, naudokite žemiau esančią formą ir užduokite klausimą mūsų specialistui.

Skundų nagrinėjimo tvarka

Prekės trūkumo atveju skundas turi būti paduodamas tokia tvarka:

  1. Patikrinkite, kur galite pateikti pretenziją dėl tam tikro produkto. Šią informaciją rasite dokumente Garantija ir garantijos terminai (Stovaryje arba gamintojo įgaliotame aptarnavimo punkte). Kai lentelėje Stovaris nurodytas kaip aptarnavimo vieta, eikite į 2 punktą.
  2. Užpildykite paraišką naudodami aukščiau esančiame meniu esančią formą.
    Kai jūsų užklausa bus patvirtinta, atsiųsime jums el. laišką su užklausos numeriu. Produktai, siunčiami atgal į Stovaris, turi būti tinkamai apsaugoti, geriausia naudoti originalią gamintojo pakuotę.

Pastabos:

  1. Ataskaita galioja dvi savaites po jos teigiamo patikrinimo! Jei prietaisas, apie kurį pranešta, per šį laikotarpį nebus pristatytas tarnybai, jis turės būti išsiųstas dar kartą.
  2. Stovaris servisui pristatyta įranga turi būti tinkamai apsaugota nuo pažeidimų transportavimo metu, geriausia originalioje pakuotėje.
    Aptarnaujame gaminius, kuriems netaikoma mūsų garantija ar garantija. Norėdami juos pataisyti, turite užpildyti skundo formą.