Skundų nagrinėjimo tvarka
Prekės trūkumo atveju skundas turi būti paduodamas tokia tvarka:
- Patikrinkite, kur galite pateikti pretenziją dėl tam tikro produkto. Šią informaciją rasite dokumente Garantija ir garantijos terminai (Stovaryje arba gamintojo įgaliotame aptarnavimo punkte). Kai lentelėje Stovaris nurodytas kaip aptarnavimo vieta, eikite į 2 punktą.
- Užpildykite paraišką naudodami aukščiau esančiame meniu esančią formą.
Kai jūsų užklausa bus patvirtinta, atsiųsime jums el. laišką su užklausos numeriu. Produktai, siunčiami atgal į Stovaris, turi būti tinkamai apsaugoti, geriausia naudoti originalią gamintojo pakuotę.
Pastabos:
- Ataskaita galioja dvi savaites po jos teigiamo patikrinimo! Jei prietaisas, apie kurį pranešta, per šį laikotarpį nebus pristatytas tarnybai, jis turės būti išsiųstas dar kartą.
- Stovaris servisui pristatyta įranga turi būti tinkamai apsaugota nuo pažeidimų transportavimo metu, geriausia originalioje pakuotėje.
Aptarnaujame gaminius, kuriems netaikoma mūsų garantija ar garantija. Norėdami juos pataisyti, turite užpildyti skundo formą.