Select Page
Susisiekimo forma
Jei jus domina mūsų pasiūlymas, naudokite žemiau esančią formą ir užduokite klausimą mūsų specialistui.

DMS – dokumentų valdymo sistemos

Stovaris siūlomos dokumentų valdymo sistemos – tai sprendimai daugumai įmonių ir įstaigų, kuriose tvarkoma daug popierinių dokumentų. Šių sistemų dėka galima sukurti profesionalų skaitmeninį archyvą ir efektyviai valdyti dokumentus.

Šios sistemos naudojamos nepriklausomai nuo veiklos rūšies, kiekvieno tipo įmonė reikalauja efektyvaus dokumentų valdymo, ypač jų apyvartos įmonės struktūroje. Tvarkomi dokumentai yra griežtai susieti su nustatytomis procedūromis ir reikalauja daugelio darbuotojų, įvairiais sprendimų priėmimo lygmenimis, įmonės organizacinėse struktūrose tikrinimo, analizės ir patvirtinimo.

Priklausomai nuo jūsų poreikių, siūlome mobiliuosius skaitytuvus, stacionarius skaitytuvus su ADF, stacionarius skaitytuvus su „plokščiais“ ir tinkliniais skaitytuvais.

Norint sukurti profesionalią ir priežiūros nereikalaujančią dokumentų darbo eigos sistemą, būtina įdiegti atitinkamą programinę įrangą. Jos dėka vartotojai galės konvertuoti nuskaitytus dokumentus, failus ir nuotraukas į skaitmeninę formą. Suskaitmeninti dokumentai gali būti saugiai saugomi skaitmeniniame archyve, kuris palengvins įmonės dokumentų paiešką ir redagavimą.

Kontaktinis asmuo:

Sylwester Giermaz

Product Manager
+48 501 361 013
s.giermaz@stovaris.pl

Daniel Murawski

Product Manager
+48 691 701 175
d.murawski@stovaris.pl